№ п/п | Дата | Зміст роботи | Завдання |
1. | 06. 04. | 1.ЯДС Навчальний проект «Досліджуємо найважливіші винаходи людства» 2.Літ. читання Народні лічилки 3.Математика Закріплення таблиці ділення на 3 4.Дизайн і технології Виготовлення гномика з фетру і ниток | Підготовити матеріали для даного проекту с. 94 вивчити лічилку напам’ять за вибором Закріпити таблицю ділення на 3 с. 97 №5-6 Виготовити гномика з фетру |
2. | 07. 04 | 1.ЯДС Україна у світі. Країни – сусіди України 2.Літ. читання Робота з дитячою книжкою 3.Укр. мова Типи текстів. Текс-розповідь 4.Математика Знаходження невідомого множника. Розв’язування задач | С. 84-85. Вивчити лічилки та мирилки на вибір Впр. 413 вивчити правило С. 98 № 4-6 |
3. | 08.04 | 1.Математика. Вирази, що включають дію ділення. Побудова прямокутника, обчислення його периметра 2.Укр.мова. Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Написання листа» 3.Літ. читання Авторські лічилки | с. 99 № 5-6. Написати листа своєму другові С. 94-95 виразно читати |
4. | 09.04 | 1.ЯДС. Різноманітність людей у світі 2.Образотворче мистецтво Створення мозаїки «Зоряна мандрівка» | с. 86-87 Переглянути відео урок «Різноманітність людей у світі» Виготовити мозаїку з кольорового картону |
5. | 10.04 | 1.Математика. Складені задачі, що включають дію ділення. Робота з діаграмою. 2. Літ. читання «Горюдуб», «Панас» 3.Укр. мова Типи текстів. Текс-опис | |
6. | 13.04 | 1.ЯДС Культура та звичаї різних країн світу 2.Літ. читання Мирилки. «Народні мирилки». Прислів’я 3.Математика Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Розв’язування задач | с. 91-92 с. 97 навчитися виразно читати с. 101 №2-6 |
7. | 14.04 | 1.ЯДС Взаємозв’язки між країнами. 2.Літ.читання Землі окраса «Як з’явилися квіти та веселка»(легенда). 3. Математика Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів. Складання і обчислення виразів | с.92 с.98-99 с.102 |
8. | 15.04 | 1.Укр.мова Будова тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту, абзацом 2.Літ. читання Л.Вознюк «Квіти» 3. Математика Розв’язування задач. Доповнення рівностей. | Вивчити правило Впр.429 Навчитися виразно читати вірш. с. 103 № 4-6 |
9. | 16.04 | 1.ЯДС Навчальний проект «Подорожуємо країнами світу» 2.Образотворче мистецтво Мандрівка рідним краєм. «У Волинських лісах» Робота у картах спостережень Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення фахового рівня у початкових класах | Підготовити матеріал для проекту Намалювати пейзаж рідного краю. |
10. | 17.04 | 1.Математика Кратне порівняння чисел. Розв’язування задач. «Магічні квадрати» 2.Літ. читання В. Сенцовський «Після дощу». Переказування тексту 3.Укр. мова Визначення частин тексту | |
11. | 21.04 | 1.ЯДС Літо в природі. Літні місяці 2.Математика Задачі на кратне порівняння чисел. Обчислення значень буквеного виразу 3.Літ. читання «Подружилися» (За В. Васильчуком) 4.Укр. мова Робота з деформованим текстом. Складання тексту за поданим початком | с. 96. Знайти прикмети про літо с. 106 № 1-3 с. 101 Навчитися читати і переказувати впр. 433, 435 |
12. | 22.04 | 1.Укр.мова Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Розумна тварина» 2.Математика Закріплення вміння розв’язувати задачі на кратне порівняння чисел 3.Літ. читання Ластів’яча хатинка. М. Магера «Он як буває» | Написати розповідь про улюблену тварину с.106 № 4-5 с.102 Підібрати інший заголовок до оповідання |
13. | 23.04 | 1.ЯДС Ознаки літа у неживій природі 2.Дизайн і технології Ліплення із пластиліну вишеньок Упорядкування дидактичного матеріалу в класі Упорядкування дитячих портфоліо | с.97 Дати відповідь на питання: Чому на землі змінюються пори року? Зліпити вишеньки із пластиліну с. 100 |
14. | 24.04 | 1.Математика Знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач. 2.Літ. читання М. Магера « Он як буває» (продовження) 3.Укр. мова Узагальнення знань учнів за темою «Текст. Дослідження і складання текстів» | с. 107 с.103 |